Business & Sport Leaders SUMMIT

Marţi, 24 Octombrie 2017
09:00
Sala Polivalentă, Calea Piscului, nr. 10, București

Primul eveniment de acest gen din România, rezervat exclusiv liderilor și factorilor de decizie din mediul de business și din industria sportului.

SUMMIT-ul, un pionerat în România, își propune expunerea potențialului industriei sportului prin exemple clare și concrete ale unor oportunități de business, asigurând, în același timp, contextul necesar pentru discuții libere și schimburi constructive de idei.

Principalele teme care vor fi abordare în cadrul evenimentului:

  • Sportul - hobby sau industrie
  • Parteneriate de branding
  • Educație și antreprenoriat în sport
  • Campionul este un model de urmat și în business

Evenimentul este organizat de Sports HUB în parteneriat cu CEO Clubs International.

 

Body 2 Special: 

Speakeri

Virgil Stănescu - Președinte Sports HUB

Marius Dunca - Ministrul Tineretului și Sportului din România

Mihai Covaliu - Președinte COSR

Sotiris Chatzidakis - Executive Vice President CEO Clubs

Omer Tetik - CEO Banca Transilvania

Fady Chreih - CEO Regina Maria

Dragoș Anastasiu - CEO Eurolines & Președinte Camera de Comerț Româno-Germană

Guy Taylor - National Scheme Director Talented Athlete Scholarship Scheme (TASS) Marea Britanie

Florin Godean - Country Manager Adecco România

Kent Orrgren - CEO WorldClass

Victor Stroe - Associate Director Leo Burnett Romania

Laurențiu Dumitrescu - Managing Partner Digital Star

Cătălin Rusu - Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borțun

 

Invitați surpriză 

3 dintre cei mai performanți sportivi din România, câștigători de medalii europene, mondiale și olimpice.

Body 3: 

Context

Sportul poate genera o resursă umană valoroasă, necesară oricărei companii, indiferent de domeniu. Asocierea de brand cu un sportiv performant de top poate crește substanțial imaginea și business-ul.

În România industria sportului, deși este subdezvoltată, prezintă foarte multe oportunități de business. Sportivii reprezintă principalele modele sociale și vectori de imagine.

Descriere summit

Sesiunea 1 - Industrializarea sportului

Oportunități clare de investiții în sport și modul în care aceste nevoi comune din sport pot nișa produse.

Sesiunea 2 - Valoarea brandurilor

Metode de comunicare și promovare a brandurilor. Posibilități de co-branding ale companiilor și avantaje în a investi în branduri de sportivi.

Sesiunea 3 - Educație și antreprenoriat

Nevoia educației sportivilor și potențialul enorm pe care aceștia îl pot avea ca resursă umană în reorientarea profesională.

Parteneri